Konflikt na FB a môj prvý voľný víkend po mesiaci :)

Táto téma je síce trošku nepríjemná, ale nedá mi nevyjadriť sa ku tejto aktuálnej téme z posledných pár dní.

Na FB sa odohral taký menší konflikt. Jedna baba sa v našej spoločnej skupine opýtala na otázky z chémie (na každom cviku máme trojotázkový test a preto sa spýtala, či už niekto mal tento týždeň chémiu s jej vyučujúcou a aké dala otázky).

Dvaja chalani (nebudem menovať) sa do nej pustili, začali jej tam písať ironické poznámky. Narážali pravdepodobne na to, že im otázky dopredu nikto nepovedal, tak prečo by niekto mal mať také šťastie. Nedoprajú iným. Dobre, možno mali v niečom pravdu, nie je to celkom spravodlivé, ale spravodlivosť proste neexistuje, a to či tá baba napíše svoj test na plný počet bodov, ich životy nijako neovplyvní. Preto jej buď mali pomôcť, alebo byť radšej ticho. Ako hovorí jedno príslovie: Keď nevieš povedať nič milé, radšej buď ticho. To by som odkázala tým dvom chalanom.

Najlepšie bolo, že jeden z nich potom napísal dlhý komentár (akože v zmysle: ľudia zobuďte sa) hlavne, že tam napísal samé nezmysly. Napríklad posledná veta (parafrázujem): „Akože vážne nevieš, čo je difúzia a osmóza?“ Ako tá baba mohla vedieť, či sa pýtali na to, alebo úplne niečo iné? Veď pointa bola, že nepoznala tie otázky a tak nevedela ohodnotiť, či sú ťažké, alebo nie. Proste odveci pripomienka.

Večer zase ďalší spolužiak napísal veľmi dlhý príspevok o tom, že by sa niektorí jedinci mohli zamyslieť a uvedomiť si, že ak všetko pôjde podľa predstáv, budeme sa o seba potkýnať ďalších 6 rokov. Mali by sme si teda pomáhať a nie byť bezdôvodne nepríjemní a neprajní. Súhlasím, chlapec to celkom pekne vystihol.

A pre tých, ktorí si to ešte stále neuvedomili by som mala pár slov aj ja. Nemali by ste sa zbytočne rozčuľovať nad niečím, čo Váš život aj tak neovplyvní (to či tá baba test napíše dobre alebo nie nemá na Vás žiadny dopad). Naopak radšej by ste mali pomáhať a to najmä vtedy, keď Vás to zase nijako neovplyvní a neublíži Vám to a zaberie Vám to asi 3 sekundy zo života. Nech vo Vás nie je toľko zlosti a zla. Ja chápem, naša škola je ťažká a niekedy sme z toho nervózni, ale rozhodli sme sa obetovať život pomáhaniu druhým a preto napísať jednej babe, ktorá pekne poprosila,  3 otázky, by naozaj nemal byť problém. V budúcnosti budeme pre druhých robiť oveľa viac, pomáhať im na úkor samých seba, možno im zachraňovať životy popri ničení si vlastného zdravia a Vám robí problém toto? Ak je to pre Vás naozaj také hrozné, asi by ste sa mali zamyslieť, či ste si vybrali správnu školu. :) No ale dosť už bolo mudrovania, teraz niečo o mne.

Včera som prišla domov a potom som bola v divadle. Bola to komédia, celkom fajná a vtipná, ale ja som bol strašne unavená (deň pred tým sme oslavovali), tak som si to ani veľmi neužila. Keď som prišla domov, ľahla som si a zapla telku. Pomaly som popri nej ani neviem ako zaspávala (väčšinou zaspím až po tom, čo sa o to pokúšam). Teraz som sa pre zmenu snažila nezaspávať, lebo som pozerala Inkognito a to mám celkom rada, ale nedalo sa. Zobudila som sa už len ráno.

Hneď som si všimla, že je veľmi krásny deň, tak som sa naraňajkovala, zobrala psa a išli sme sa prejsť. Boli sme vonku asi hodinku a teraz sme obaja zmorený, tak oddychujeme. Normálne neviem, čo s časom. :D Prvý voľný víkend od začiatku semestra a ja naozaj neviem, čo mám robiť. Poobede sa chystám na menšie nákupy, ale asi pôjdem sama, čo neviem, či sa mi chce. Väčšina kamošiek je ešte v BA a zase oblečenie aj tak radšej nakupujem sama, pretože si kúpim, čo chcem a potom idem domov (nemám rada celodenné nákupy), ale keď som s kamoškami, častokrát sa tam musím motať ešte dlho potom, čo už ja mám nakúpené. A to sa mi nechce. :D Som strašná, ja viem.

Pred nákupmi si však ešte oddýchnem, tá prechádzka ma naozaj zmorila. :D Ale to sa nemôžem čudovať, pretože zmorila aj môjho psa, ktorý väčšinou funguje ako perpetum mobile, nedá sa ho ničím vyčerpať. Síce teraz pospáva, ale keby som sa v tejto chvíli rozhodla, že sa ideme zase prejsť, určite by bol len rád. :D No nič, idem si ja užívať ničnerobenie, tak zatiaľ sa majte pekne. :)

Blog