Prázdniny sa chýlia ku koncu

Pomaly (teda vlastne bleskovou rýchlosťou) sa mi to kráti. Po skúške, keď som si už bola vedomá toho, že budem mať voľno až mesiac, som si nevedela predstaviť, ako toľko voľného času vlastne využijem. 

Mala som veľké plány: pôjdem sa lyžovať, pôjdem niekde do sauny, na wellness, niekam na výlet a podobne. Lyžovať som sa bola AŽ raz (čo dúfam, že za tento posledný týždeň ešte aspoň pár krát stihnem), v saune, ani na žiadnom wellnesse som nebola. Zajtra sa však chystám na menší výlet, konkrétne do Martina, kde pobudnem pár dní. Plánujem sa tam aj ísť lyžovať, ale to ešte závisí od viacerých faktorov. 

 

Naozaj, človek sa ani nestihne spamätať a už vôbec nie si uvedomiť, že má prázdniny a keď si to pomaly začne uvedomovať, už sa aj končia. Určite to poznáte. Na začiatku som si aj vravela, že za mesiac sa hádam aj unudím k smrti (čo sa mi miestami aj darilo), ale teraz, keď si predstavím, že takto o týždeň už budem pravdepodobne na intráku, pripravovať sa na nasledujúci školský deň, je mi do plaču. Nieže by som to tam nemala rada (myslím intrák), skôr mi vadí tá škola :D. Keď som bola na intráku minulý týždeň s kamoškou, ktorá mala skúšku, cítila som sa tam priam báječne. Bolo to hádam ešte lepšie ako doma, pretože som nemusela nič robiť, ani sa učiť, ani pomáhať s domácnosťou, no proste nič. Robila som len to, čo som 

chcela, ale také to už od budúceho týždňa nebude. :( Po kamoškinej skúške sme to išli osláviť, jednoducho samé pozitíva. Ale keď si predstavím to vstávanie ešte za tmy, unavené a štípajúce oči, zle zatvorenú fľašu, ktorá sa mi pomaly rozlieva po celej kabele (pár krát sa mi to počas semestra stalo), preplnenú MHD (tá bola počas skúškového oveľa prázdnejšia ako obvykle) a tie trojhodinové cviká, kde už po hodinke zaspávam, ľutujem za mojimi mesačnými prázdninami. A to som ešte nemala histológiu, ktorá je, ako som počula, najnudnejšia, takže HISTOLÓGIA, teším sa na teba. Ale nechcem napísať takýto článok plný negatív a preto prejdem aj k niečomu pozitívnejšiemu.

Stále mi ostáva týždeň prázdnin. To je v podstate až štvrtina z nich. Chcela by som zvyšný čas využiť čo najzmysluplnejšie, ale ako som už spomínala, závisí to od viacerých faktorov, ktoré ja tak celkom neviem ovplyvniť. Nebudem to bližšie rozoberať, ale budúci víkend určite napíšem, či sa mi to podarilo využiť podľa predstáv. Ďalším pozitívom je, že škola sa nám začína 15.2., pričom na niektorých školách je to už 8.2., teda zajtra (fakt nezávidím a úprimne ľutujem). Asi najväčším pozitívom je môj rozvrh na tento semester.

Zatiaľ to vyzerá tak, že budem mať školu len 3 dni (od pondelka do stredy), plus vo štvrtok iba prednášky. Na tie (ako dobre viete) som nechodievala, ale chcem tam už zájsť naozaj aspoň raz za čas. Čiže pravdepodobne to bude vyzerať tak, že niekedy budem v škole 3 a niekedy 4 dni. Ak sa pýtate, prečo len pravdepodobne, tak to preto, že v rozvrhu ešte nie je zahrnutá angličtina a telesná výchova (áno, máme ju povinnú, čo nie je zlé, aspoň Vás to donúti raz za týždeň sa trošku pohýbať), ktoré môžu značne zamiešať karty. Takže stále to nemám vyhraté, ale úprimne dúfam, že nám to šupnú niekde od pondelka do stredy. Tak držte palce :) 

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Blog