Začíname

Dnes som spustila môj prvý blog. Som až prekvapená, že písanie mi ide celkom ľahko, ani sa nemusím veľmi zamýšľať. Doteraz som blog nikdy nemala, ale zopár som ich už videla, takže sa mi hádam bude dariť Vás zaujať. 

V tomto semestri som mala tri skúšky (medici pochopia, študenti ostatných škôl sa asi pýtajú: "len???"). Skúška z prvej pomoci bola dosť ľahká a mala som ju už v decembri. Vychytala som posledný voľný decembrový termín, čo som považovala za nesmierne šťastie. Ďalšia bola skúška z latinčiny, ktorej som venovala pár dní, cez ktoré som v podstate oddychovala a len sem tam otvorila učebnicu. Latinčina mi išla dobre, mám k jazykom dosť pozitívny vzťah, čiže som z toho nejakú vedu nerobila. Horšie to už bolo s biofyzikou. Prvá ústna skúška a ešte fyzika! Nikdy som fyziku nezbožňovala a ani som sa ju nejak extra neučila. Kvôli tomu som si veľmi neužila ani sviatky. Skúšku som si totižto dala už v polovici januára, aby som mala čo najdlhšie prázdniny. Bála som sa, že mi tento risk nevyjde, ale našťastie sa to podarilo, aj vďaka mojej pevnej vôli učiť sa hneď po skončení semestra a nemať voľno ani na Vianoce a teraz mi všetci tí, ktorí sa cez Vianoce len prežierali, závidia. (Nevravím, že ja som sa neprežierala, akurát, že som sa popri tom aj učila :D.) 

Teraz však neviem, čo s voľným časom, trénujem takmer každý deň nášho psa, dnes sa dokonca chystám aj cviciť, včera som sa bola lyžovať, prípadne si čítam, pozerám telku, idem do mesta, ale stále mám pocit, že toho voľného času je neprimerane veľa. Preto som aj začala písať tento blog. Nabudúce Vám opíšem pocity a dojmy z mojej prvej skúšky a takisto by som sa chcela venovať aj zatiaľ najťažšiemu roku môjho života: MATURITNÉMU ROČNÍKU.

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Blog