Som späť

Dlhší čas som už nič nenapísala, pretože minulý týždeň sme začali školu a nejako nebol čas. Ani nie kvôli samotnej škole, ale aj kvôli otváracím párty (bola som na dvoch) :D a vo voľnom čase som dospávala. Teraz to už bude kľudnejšie, takže budem mať aj viac času na písanie.

Sľúbila som, že napíšem, ako dopadol môj posledný prázdninový týždeň. Bola som nakoniec na lyžovačke na Jasnej a bolo super. Aj keď počasie nič moc, väčšinou bola hmla a snežilo, ale tým som si to nenechala pokaziť. V hoteli sme boli ubytovaní s nejakými profesionálnymi lyžiarmi z Nemecka, Rákuska a  Švajčiarska. Možno nejaký slávni ľudia, neviem :D. Vrátila som sa odtiaľ v sobotu večer a v nedeľu som už cestovala na intrák. Nechcelo sa mi. Bol to už iný pocit, ako keď som tam išla cez skúškové a nemusela som tam nič robiť.

Bola som v tom, že v pondelok začínam o pol ôsmej, ale našťastie som sa mýlila, lebo biológia, ktorú som mala mať ráno, je až od druhého týždňa. Hneď sme však mali angličtinu a potom anatómiu, na ktorej nás už zobrali do pitevne. Nečakala som to a nakoniec som bola rada, že to prišlo tak nečakane, aspoň som sa nemusela zbytočne stresovať dopredu. Bála som sa najmä smradu, ale na moje prekvapenie, nič som tam necítila, asi bolo dobre vyvetrané. Jednej babe aj prišlo zle a musela odísť, ale to asi preto, že nebola najedená. Ja som však bola rada, že sa to nestalo mne.

Čo sa týka učenia, už teraz nestíham.Na anatómiu na zajtra mám vedieť svaly hornej končatiny, aj topografické oblasti a keďže som sa cez týždeň nič neučila, všetko mi ostalo na víkend. Jasné, že som to nestihla. Ani nie, že nestihla, ale mám pocit, že si nič nepamätám. Nevadí, ešte popozerám vo vlaku a hádam dobehnem cez týždeň.

Inak rozvrh je v pohode, aj keď pondelok mám najťažší, čo nie je nič moc. Nevadí, hlavne, že nám voľný piatok. Inak sa zatiaľ nič výnimočné nedeje, ale minulý semester bol určite ľahší. Teraz nás nikto nešetrí a z každého predmetu nám hneď na začiatok toho naváľajú až až.

Teraz sa už musím rýchlo pobaliť a mazať na vlak, takže potom v priebehu týždňa napíšem, ako sa mi darí. :)

Blog