Voľný čas

V minulom článku som písala, že nabudúce sa budem venovať skúške z biofyziky, prípadne môjmu maturitnému ročníku. Avšak ešte pred tým, keďže teraz mám voľného času až až, by som sa chcela venovať práve tejto téme. 

Čo robia medici vo voľnom čase? Za prvé, medici veľa voľného času nemajú, a keď už nejaký majú, tak sa nedá vo všeobecnosti povedať čo robia. Ja môžem hovoriť za seba. Niekedy, ešte na strednej som rada športovala, obľubovala som najmä volejbal a podobné loptové hry. Neznášam atletiku ako beh, skok do diaľky a podobne. To naozaj nemusím. No odkedy som na fakulte, až tak nešportujem, aj keď občas si nájdem čas aspoň na fitko. Máme šťastie, že presne v budove intráku máme ženské fitko, ktoré je naozaj dobre vybavené, aj keď na to sme prišli len cez posledný týždeň semestra :D. 

Tiež si rada prečítam aj dobrú knižku a to najmä z medicínskeho prostredia (za posled ný mesiac som prečítala asi 3, pričom som sa aj učila na skúšky). Nedám dopustiť aj na príjemné posedenia s kamoškami pri kávičke, ktorú si väčšinou varíme pomocou našej intrákovskej rýchlovarnej kanvice, ktorá zohrieva pol litra vody asi 10 minút :D ale to nám neprekáža. Po uvarení si ju vypijeme na našom balkóniku, na ktorom kedysi bývalo holubie hniezdo a doteraz sa tam občas prechádzajú holuby. Viete, intrák vás naučí vážiť si málo. Berieme to tak, že aspoň nejaký balkón tam máme, čo je lepšie ako nič. Do kaviarní až tak často nechodíme, aj keď doma som v nejakej sedela hádam každý deň. Občas skočíme do Café Medická a to najmä po nejakom ťažkom zápočte (akým bol napríklad prvý zápočet z biológie). 

 

 

Inak sú medici celkom normálni ľudia, ktorí radi chodia na párty (aj keď je pravda, že ako ktorí). Medik si však nevie nájsť na tieto príjemné súčasti vysokoškolského života toľko času, koľko študenti iných škôl. Za seba však môžem povedať, že úvodná medická párty semestra na takzvanej Plťke bola jednou z najlepších párty, na akých som kedy bola.

 

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Blog